۱۳۹۲ مرداد ۱۷, پنجشنبه

ویئیو و ترجمه آهنگ one time از جاستین بیبر

ترجمه آهنگ یه بارone time


من و تو. من یه باربهت گفتم (3x)
یه بار . یه بار
وقتی که دختر من تورو می بینم قلبم به تاپ تاپ میفته
حالا این تاپ تاپ ها تو دلم تمومی نداره
و حتی با چنگ دندون می جنگم تا عشقت مال خودم کنم
و ما میتونیم با هم تا نوک کوه هم بریم
دنیای تو دنیای منه
و جنگ من جنگ تو
و نفس من نفس تو
و قلب تو ...
و دختر تو تنها عشقمی . قلبمی . و تنها دلیل برا زندگی کردنمی
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
و من می خوام تنها مردت بشم
و تو هم تنها دختر زندگیم
همه ی وقتمو با تو میگذرونم
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
نگات خیلی عمیق . تو میدونی این از فروتنی منه
تو باید کنارم باشی . منو شکنجه نده
خیلی ها می خواستن تو رو ماله خودشون کنن اما تو برگزیده ی
هرچی رو بخوای من انو برات فراهم می کنم

دنیای تو دنیای منه
و جنگ من جنگ تو
و نفس من نفس تو
و قلب تو ...
و دختر تو تنها عشقمی . قلبمی . و تنها دلیل برا زندگی کردنمی
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
و من می خوام تنها مردت بشم
و تو هم تنها دختر زندگیم
همه ی وقتمو با تو میگذرونم
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
و من می خوام تنها مردت بشم
و تو هم تنها دختر زندگیم
همه ی وقتمو با تو میگذرونم
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
این مکان درست
او هر چی بگیره من نیاز دارم
و من بهش می گم یه بار
همه ی چیزا رو که تومی خوای رو بریز تو آخرین دایم من

تو منو شاد میکنی
من میدونم کجا می خوام با تو زندگی کنم
درست کنار تو
تو تنها هدفم هستی


و دختر تو تنها عشقمی . قلبمی . و تنها دلیل برا زندگی کردنمی
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
و من می خوام تنها مردت بشم
و تو هم تنها دختر زندگیم
همه ی وقتمو با تو میگذرونم
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)

و من می خوام تنها مردت بشم
و تو هم تنها دختر زندگیم
همه ی وقتمو با تو میگذرونم
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
با من بیا برای یه بار
(دختر.عاشقتم.عاشق تو دختر)
من و تو. من یه باربهت گفتم (3x)
یه بار . یه بار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر